فروش سپتیک تانک و چربی گیر پلی اتیلن و فایبرگلاس

آشنایی با سپتیک تانک و چربی گیر از جنس پلی اتیلن فایبرگلاس و بتنی

فروش سپتیک تانک و چربی گیر پلی اتیلن و فایبرگلاس

آشنایی با سپتیک تانک و چربی گیر از جنس پلی اتیلن فایبرگلاس و بتنی

فروش انواع سپتیک تانک از جنس پلی اتیلن فایبرگلاس و بتنی و چربی گیر فایبرگلاس و پلی اتیلنی و تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی به همراه برج خنک کننده فایبرگلاس در کارگاه تولید محصولات فایبرگلاس

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی فرآب صنعت، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت همچون پکیج تصفیه فاضلاب ، سپتیک تانک ، چربی گیر و برج خنک کننده با عنوان جشنواره "محصولات ایرانی" به مناسبت شروع فصل تابستان و در دوره زمانی یک فصل برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند انواع سپتیک تانک پلی اتیلن ، سپتیک تانک فایبرگلاس ، سپتیک تانک بتنی - انواع چربی گیر فایبرگلاس و چربی گیر پلی اتیلنی مناسب آشپزخانه های رستوران ها و تالارها، برج خنک کننده مخروطی مکعبی و صنعتی از جنس فایبرگلاس و همچنین پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی را از طریق دفتر مرکزی تهران و با 10% تخفیف ثبت سفارش نموده و تهیه نمایند.
مهندس مهدی رحیمی مدیرعامل شرکت شرکت مهندسی فرآب صنعت مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.
او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: از آنجاییکه فروش محصولات با کیفیت ایرانی به مشتریان محترم، از بزرگترین اهداف شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشد، این شرکت تمام تلاش خود را خواهد نمود تا به این هدف دست یافته و با برگزاری جشنواره های اینچنین، کارفرمای محترم را ترقیب به استفاده از محصولات 100% ایرانی و با کیفیت نماید.
شرکت مهندسی فراب صنعت به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت تصفیه آب و فاضلاب با سابقه ایی بالغ بر ۱۰ سال، فعالیت خود را بر تصفیه آب و فاضلاب های شهری و پساب­های صنعتی متمرکز نموده است. این شرکت هم اکنون قادر است با تکیه بر دانش فنی کارشناسان و متخصصان خود و تکنولوژی­های پیشرفته شرکت آردا فرانسه و تجارب عملی بدست آمده در اجرای پروژه­های متعدد در داخل و خارج از ایران، مسائل مربوط به تصفیه آب و تصفیه و دفع فاضلاب را از فهرست مشکلات و چالشهای اجتماعات شهری و صنایع و مدیران درارتباط با آنها حذف نماید.

  • ۹۶/۰۴/۲۲
  • علی صباغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی